SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 9001

SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 9001Familia ISO 9000 abordeaza mai multe aspecte ale managementului calitatii si contine unele dintre cele mai cunoscute standarde ISO, iar in continuare vom discuta despre unul dintre acestea. Mai intai de toate insa, trebuie precizat ca standardele ofera indrumari si instrumente pentru companiile si organizatiile care doresc sa se asigure de faptul ca produsele si serviciile lor respecta in mod consecvent cerintele clientilor si ca calitatea este imbunatatita in mod constant.

Un sistem de management al calitatii este si ISO 9001, care este o abordare sistematica si bazata pe proces pentru a va gestiona afacerea. Acesta este conceput pentru a sprijini compania in a va asigura ca satisfaceti nevoile clientilor dvs., oferind in acelasi timp un nivel consistent de calitate si satisfactie.

Acest sistem s-a dovedit foarte util in a face proprietarii de afaceri si managerii sa se simta mai bine, si sa aiba un mai mare control, dar si sa asigure ca toata lumea din cadrul organizatiei detine informatii clare despre ceea ce fac in cadrul organizatiei, avand in acelasi timp capacitatea si autoritatea de a rezolva problemele rapid si eficient.

O certificare ISO 9001 poate fi realizata de orice afacere de orice dimensiune, in orice sector dat, care urmareste cresterea si sporirea productivitatii si performantei afacerii, asa ca indiferent de domeniul in care va desfasurati activitatea, este important sa cautati cea mai atractiva oferta certificare ISO 9001.

DE CE CERTIFICAREA ISO 9001?

Certificarea ISO este dovada partilor interesate, clientilor si personalului dvs. ca tineti promisiunile. Principalele beneficii includ:

BENEFICII PENTRU DVS.

BENEFICII PENTRU CLIENTII DVS.

BENEFICII PENTRU PERSONALUL DVS.

Certificare ISO 9001: 2015

Verificarea faptului ca sistemul functioneaza este o parte vitala a ISO 9001: 2015. Se recomanda ca o organizatie sa efectueze audituri interne pentru a verifica functionarea sistemului sau de management al calitatii. O organizatie poate decide sa invite un organism independent de certificare pentru a verifica daca este in conformitate cu standardul, dar nu exista nicio cerinta in acest sens. In mod alternativ, ar putea invita clientii sai sa auditeze sistemul de calitate pentru ei insisi.

In incheiere este important de mentionat faptul ca in cazul mai multor companii, procesele dezvoltate folosind standardul ISO 9001, a avut ca si rezultat cresterea vanzarilor cu pana la 64%, asa ca este firesc motivul pentru care antreprenorii isi doresc sa beneficieze cat mai repede de cerificarea ISO 9001.

Exit mobile version