Ce este marketingul online?

Marketingul online este practica de a folosi canalele web pentru a răspândi un mesaj despre marca, produsele sau serviciile unei companii către potențialii clienți. Metodele și tehnicile utilizate pentru marketingul online includ e-mail, social media, publicitate afișată, optimizare motor de căutare, Google AdWords și multe altele.

Obiectivul marketingului este de a ajunge la potențiali clienți pe site-uri unde aceștia își petrec timpul citind, căutând, cumpărând și socializând online.

Marketingul online diferă de marketingul tradițional, care a inclus în trecut medii precum reclame tipărite, panou publicitar, televiziune și radio.

Înainte de apariția canalelor de marketing online, costurile pentru comercializarea produselor sau serviciilor erau deseori costisitoare și, în mod tradițional, dificil de măsurat. Gândiți-vă la campaniile de anunțuri TV naționale, care sunt măsurate prin grupuri de consumatori pentru a determina nivelurile de conștientizare a mărcii. Aceste metode în mod tradițional, nu sunt adecvate pentru experimentarea controlată.

Astăzi, oricine are o afacere online (precum și cele mai multe companii offline) poate participa la marketingul online prin crearea unui site web și realizarea campaniilor de achiziție a clienților, fără costuri ridicate. Produsele și serviciile de marketing au, de asemenea, capacitatea de a experimenta optimizarea pentru a regla eficiența și rentabilitatea campaniilor.

Beneficiile marketingului online

Un avantaj esențial al utilizării canalelor online pentru comercializarea unei afaceri sau a unui produs este capacitatea de a măsura impactul anunțului, precum și modul în care vizitatorii dobândiți prin diferite canale interacționează cu un site web. Dintre vizitatorii care se transformă în clienți, se poate face o analiză suplimentară pentru a determina care canale sunt cele mai eficiente pentru achiziționarea de clienți valoroși.

Analiza pentru experiențele web sau pentru aplicații mobile vă poate ajuta să determinați următoarele:

Care canale de marketing online sunt cele mai rentabile la achiziționarea de clienți, pe baza ratei de conversie a vizitatorilor în clienți

Care canale sunt eficiente pentru obținerea de clienți care rămân fideli multă vreme – cum ar fi marketingul prin e-mail, care determină achiziții repetate de către clienții anteriori.

Care grupuri de clienți prezintă un comportament puternic de implicare și un potențial ridicat pentru cumpărare – cum ar fi aplicații software sau mobile, care se așteaptă să vândă mai multe produse clienților cu un angajament ridicat.

Cum să începeți?

Primul pas pentru a începe cu marketingul online este să vă evaluați obiectivele și să vă asigurați că pot fi măsurabile. Sperați să vă creșteți clientela cu 100 de clienți noi sau să construiți o bază de abonați prin e-mail de 10.000 de persoane?

Oricare ar fi planurile dumneavoastră de a vă promova afacerea, cei de la Web Media Marketing vă sunt alături cu soluții întreprinzătoare despre cum să îți promovezi afacerea online .

Lămuriri

Marketingul online este cunoscut și sub denumirea de internet marketing, marketing web, marketing digital și motor de căutare marketing . Publicitatea online și publicitatea pe internet sunt tehnici implicate în marketingul online, dar nu sunt sinonime cu marketingul online.

Exit mobile version